BACK AT MA MAMAS HOUSE

Heej alla nattugglor (eller för all del, ni som läser detta imorgon när ni vaknat!)

Idag har varit en lång intensiv dag för mig... hade konfirmander, kul, men jag var ganska seg av mig, har känt mig krasslig hela veckan som sagt... hoppas de inte märktes för mycke^^

Nu efter jobbet var jag med två vänner, vi snackade, drack te och såg på film. Nån scifi-thriller namned SPLICE... kan inte rekomendera den, men jaa... gillar man alien filmer så maybe...

Sjöng idag på ungdomsgudstjänsten med. Rent vokalt var de väl ett av mina mindre lyckade framträdanden... men med tanke på min mentala och fysiska ork och hälsa vid tillfället måste jag ändå säga att jag är nöjd med min insats. Jag tolkade den fantastiska låten Lift me up som från början är gjord och framförd av min stora favorit... Christina Aguilera!

Länkar ett av hennes få liveframträdanden med låten, från Hope for Haiti-galan. Enjoy:



Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0