BE HAPPY

Den här dagen har varit väldigt bra måste jag säga... även fast den inte blivit riktigt som jag tänkte mig den^^ Jag försov mig och missade jobb... och drabbades senare av ett lite olyckligt inställt möte jag sett fram emot... men vet ni? Ingenting har fått mitt extremt goda humör att svikta!
Den här veckan är lite tuff för mig... många sena kvällar, känner mig lite stressad på något obegripligt plan... men när livet bjuder på prövning - embrace it och njut. Jag klarar allt - jag behöver inte vara rädd, det finns ingenting att frukta!

Ibland överrumpas man av impulser och känner att man inte kan styra sitt humör... jag har kunnat göra det idag, och jag har aktivt valt att inte bli besviken, stressad eller orolig. ALLT LÖSER SIG TILL DET BÄSTA - jag känner starkare än förut hur mitt liv är välsignat och att det finns en väg fram genom alla tistlar och snår. Jag är inte alls orolig och känner inget tvivel om att det kommer gå bra för mig i allt jag gör!

Jag har funderat en hel del idag på mina färdigheter och skills inom de artista områderna. Jag drömmer om att bli artist och just nu känns det som om jag verkligen är så nära så jag riktigt kan  k ä n n a  de! Brottas då och då med funderingar kring om man har det som krävs, om man är bra nog osv osv. Och jag kom fram till att de e jag! Jag har nog faktiskt allt som krävs för att lyckas! Jag kan dansa, och inte nog med det, jag kan dansa Bra! Jag kan sjunga, och aa, jag tycker jag kan sjunga riktigt bra med! Jag vet att jag ibland safear för mycket med min talang inom sång, men aafan jag e tung när jag sälpper helt och hållet och bara KÖR!

Jag ser bra ut på ett vis som passar dagens musikbranch inom de genrerna jag är intresserad av - men kanske främst så har jag en stark känsla av att jag är inne på helt rätt spår när jag tänker att det inte främst handlar om hur bra jag är, utan hur bra jag vill bli, och tro mig, jag e redo att sliiita!

Livet - jag är redo! Delvis inom mitt artisteri och de, men i övrigt med! Dehär är ett modigt år för mig då jag ska utmana mig själv på så många områden jag bara mäktar med!

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och ta emot Allt vad livet har att erbjuda mig. Tacka JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0