CITY

Nu drar jag in till city och hoppas på att hitta lite shopping + ha ett givande möte. Såhär ser jag ut nu:
Har poppat omkring i min lägenhet hela morgonen. Grannarna ovanför mig lägger nytt golv och låter f** med borrar och spikar osv osv. Rena byggarbetsplatsen! Damen bredvid mig är en liten gammal dam som hör ganska dåligt... det betyder en viktig sak för mig...

BAS!!
Behöver inte vara orolig för att nån granne ska störa sig runt nu då jag pumpar Rihanna för allt vad mina högtalare kan (damn de har verkligen bra ljud!) Snickar-familjen har satt stämpeln på ljudnivå i huset, slutar dom, slutar jag kind of. Jag har bett lilla damen komma in om jag stör henne... men juste va sa du?? Nedsatt hörsel ;)
Mår som en prinsessa idag, yeey, life is AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0