DAGEN IDAG

Hej hej!
Har varit en produktiv förmiddag för min del... har hunnit med att vara ute och springa, och städa badrummet! Känns jätteskönt att jag faktiskt hunnit med saker under förmiddagen, tagit mig för och inte bara suttit och degat hemma^^
Såg förmodligen inte alls såhär vackert ut när jag var ute och sprang. Har astråkig kondis, behöver göra detta varje dag egentligen så jag blir av med allt ångestflås efter 30 sek^^
Nu ska jag ta och äta lite lätt lunch, sen tror jag faktiskt att jag ska ta och städa resten av hemmet, dvs allrummet, hallen och köket^^, sen ska jag nog fixa mig. Ska in till stan och prata om livet och mysa med två av mina närmaste vänner. Sen på kvällen blir det utgång då en av dom fyller år idag, iiih!
Borde jag btw lära mig att mobilblogga?? Kanske att bloggen skulle bli mer updaterad då... ajja, de får bli ett senare projekt!

Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0