ELEKTRONIKFRI

Jag är ju en riktig elektroniknörd må jag då ändå säga... men ibland är det så skönt att bara vara utan dator, tv, mobil osv. Små stunder, som en jag hade nyss, då allt var avstängt och jag tittade ut genom mitt fönster med en kopp te i handen, omgiven av levande ljus. Så fridfullt, så skönt. Sjöng i kyrkan i dag med, inte för någon, bara jag och en musiker som övade lite på en låt jag tänkte sjunga på gudstjänsten om en vecka... härligt. Jag älskar verkligen att sjunga. Det ger min själ vingar...

Var dock tvungen att slå på datorn en stund då jag ska maila över lite foto för retuch till en fotograf... tycker retuch e så överflödigt ibland? De kan bli coolt och så när de e någe spec. men är det en bra fotograf som kan sätta ljus osv så tycker jag inte att jag behöver retuch när jag bara tar vanliga modebilder... suure jag har säkert min mörka hud under ögonen och några halvfräknar men jaa de  ju så jag ser ut liksom?? And I love it 8)


Ska fixa i ordning lite bilder från den plåtningen som ni får se med... men jag tror att jag visar er de som e ofixade, hah, orkar inte vänta på retuchen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0