EN NY HAJ

Heeej sweethearts!
Har varit en snabbis på IKEA och köpt en jättemysig lurvig matta som är någon slags fårimitation - och en haj!! It's so cute ni får se senare ikväll då jag kommit hem från jobbet. Kanske är för gammal för att köpa gossar men wtf jag bryr mig inte - har velat ha den här hajen så länge naww 
De är verkligen huur fint väder som helst ute?? Sköönt!
Tog ett litet egokort på lilla mig i solen - sen på mina naglar... är väldigt splittrad ang de... de ser väl hyffsade ut eller vad tycker du? De e skönt å ha naglar, de känns som vanligt liksom när man gör saker å så, samtidigt som mina naturliga naglar ser hundra gånger bättre ut! (enligt mig iaf...)

Var och kikade lite snabbt efter en velourdress med men kunde inte hitta nån... vet nån vart man kan få tag på sånna?
Ajja got to go to work now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0