FOUNDATION

Jag har aldrig riktigt använt foundation... vet inte riktigt varför, har väl inte känt för de bara antar jag... har haft täckstift om jag hade en finne eller någe sånt... nu har jag dock bestämt mig för att köpa en! De står mellan dessa två:

Hade provförpackningar på Cliniques och tyckte verrkligen om de måste jag säga! Men nu idag så testade jag en provförpackning på Max factors och wao den e verkligen bra den med!

Åh... vilken ska jag ta??
Nån här som har bra eller dåliga erfarenheter från nån av dom, nån som har lite mer koll på dehär med foundations?

Kommentarer
Postat av: Ida

max factor äger!! och räcker lääänge

2011-03-21 @ 17:14:26
URL: http://newestobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0