GOD MORGON

Helluu allesammans!
Har tagit en riktig sovmorgon idag, skönt att jag lyckades sova så länge! Ska nog bara mysa mig hela dagen tror jag. Jobba lite på kvällen, men fram tills dess... bara glida omkring i mjukisar och ta de lugnt!

Kan fixa mer med mina bilder från den senaste plåtningen när jag kommit hem... har ju spenderat helgen på jobbet och hemma hos mamma. Bjuder på en liten sneakpeak direkt ur kameran. Dvs att den inte alls e fixad med, har inga sånna program här hos mamma^^

Då ska ni få se fler, då jag kan göra collage och sånt!

Nu ska jag äta frukost och titta på melodifestivalen med mamma. Haha veet, sent, men jag har inte sett något av årets tävlingar (inte förra eller årets eller förraförra årets heller, eller nån gång sen jag kom in i puberteten kind of^^ Har inte brytt mig om den tävlingen alls, har inte varit min typ av musik eller så, men jag tänkte ge de en ny chans detta år, har hört rykten om en del kommersiell pop, haha, och de e ju precis min smak^^)

Hoppas du får en fortsatt fantastisk söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0