NAGLAR

OMG vad ska jag göraa??
Nästan alla mina naglar har gått av... känns som att jag har pojkfingrar är van att alltid ha långa fina naglar... can't stand it så vet ni vad? Jag köpte lösnaglar... har funderat länge på om man ska göra lösnaglar då jag älskar långa fräsha naglar... men wo... har satt på lösnaglanra nu och... I dunnoo... I dunno...
Dom ser inte alls så bra, äkta eller fräsha som jag trodde att dom skulle göra... ah! Vet inte ens hurvida jag kan lita på att dom sitter kvar eller inte - allt känns bara weird just nu... mööh - vad ska jag ta mig till??
Ska väl försöka fila dom lite... men annars, öh då tar jag bort dom...
Vad tycker du? Lösnaglar - hot or not??

Kommentarer
Postat av: Liten sak.

Jag tycker heller om färgglada naturliga naglar. Men om man hitta ett par fina så kan det nog passa, i alla fall på dig =)

2011-03-15 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0