PROMENAD OCH SHOPPING

Ahh ljuva Stockholm!
Åkte in till stan idag och gick av i Karlberg och tog en låång promenad med flera omvägar in till city. Det var riktigt härligt i solen och blev till och med så varm så jag fick ta av mig pälsen stundvis. Härligt väder!

Väl inne i stan handlade jag en basic långärmad tshirt, en vårjacka a la baseball, ett kort linne och ett par skor! + lite maat såklart :)
Snygga vaah??
De var lääänge sen jag köpte ett par sneakers vill jag lova. Kan knappt minnas vilka jag köpte sist? Känns kanske inte som min signatur längre, like back in the days, men jag gillade dom, mina fotilägg får plats, och friheten när man glider in mot stan med damm från gatan omkring sig som långsamt gör skorna mattare - ahh de e livet ibland asså!
Köpte också en bok btw... Alkemisten! Goda vänner har rekomenderat mig den, så jag tänkte testa... nu har jag en ny pocket att sluka på pendeltåget!
Ska snart träffa två vänner som varit ute och reest... ska bli kul att få höra allt dom upplevt och varit med om! Talk to yall later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0