RETUCH

Assåå...
satt på jobbet och testade det nya bildredigeringsprogramet "Corel PaintShop Photo Pro X3" som vi fixat. Har en äldre version hemma och gillar de jättemycke! Börjar få grepp om de nu... men HA HA fanns en inställning som hette "Kosmetika" och där kunde man bland annat fixa vitare tänder, solbränna, lägga foundation med mera... jag menar, ah, man har ju alltid kunnat dessa saker men whats up med grov-retuch-for-dummes? Mm...

Såklart var jag tvungen att leka lite med de nya funktionerna och googlade lite bilder jag gjorde om. Jag är ju inget pro direkt men jag känner mig ändå så pass stolt över vad jag trollade fram i programet så jag vill visa er:




De är ju ärligt helt sjukt att man ska kunna fiffla och piffa så mycket på datorn, lugna ner er typ?? Men de e ganska kul att leka omkring... jag blir ärligt fascinerad! Jag tycker lite retuch e helt ok men damn de får väl finnas gränser... elleeer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0