VÄSTERÅS

Det bästa med Västerås var nog faktiskt att det var så lite folk på stan! Jag menar söndag, löningshelg, jag och Jonte ALL ALONE på HM... hur ofta händer de??

De va verkligen inget folk på stan... några få, men wao de va fantastiskt!
Handlade lite småsaker... underkläder, linnen och sånt. Annars var vi ju främst där för att hälsa på Jontes familj, så vi va hemma ganska mycke =)

Vi var på ett väldigt mysigt fik som kallades Kalle på spången. De va väldigt bra personal och service - och blåbärspaj!

Denna dag är fylld av möten, försov mig tyvärr imorshe så jag missade mitt första... ska snart iväg till jobbet, är hemma hos mamma på lite lunch just nu!

Skriver mer senare ikväll... tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0