VIDEOINSPELNINGEN

Igår var verkligen en heldag! Men wao va cool videon kommer bli - länkar den här direkt när den kommit ut, tror den kommer bli riktigt häftig! Vågar inte avslöja för mycke om den men jaa... mycke ruggigt bra dans kan jag i alla fall lova!
En bild på mig från sminkrummet... vill inte visa nåra bilder från inspelningen, ni får ge er till tåls ;)

Blev ruggigt taggad på att ta upp dansen igen, for real, hah tiden då jag dansade 7 timmar i veckan e all long gone... synd egentligen. Alla var så stört duktiga igår, blev riktigt imponerad! Micke + team levererade såklart också som alltid!
De var kul å va framför kameran med... var lääänge sen jag skådespelade så visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men jaa de va inte alls svårt, alla var så proffsiga och duktiga och de gör de verkligen kul och enkelt att jobba! Är så nyfiken på videon vill se den nununuu. De har lagts ner myycke jobb på denna och jag tror verkligen de kommer synas i resultatet!
Eric är verkligen superduktig med, kämpar ashårt och jag hoppas det går jättebra på kvalet och framtida tuneer mm!
Nu ska jag dra iväg på läger med mina konfirmander, så over and out för mig,
hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0