GOD NATT

Heej allesammans!

Hade jättesvårt att komma upp ur sängen imorshe... kom till jobbet ganska sent. Men de fick lov att vara ok, känner att jag har lite väl mycke i huvudet now days... då blir jag trött och slö, min kropp vill vila sig...
Nu är jag hemma i min lilla lägenhet igen, mysigt och skönt! Har lagat mat till mig själv - typ från grunden! Haha de trodde jag knappt om mig själv, att JAG en dag skulle bli så kunnig i köket att jag kunde laga en mumsig kycklinggryta med bl a cucchini, champinjoner, pressad vitlök och passerade tomater. Den blev huur god som helst! (tack till mamma, Ida och Phiona som fått mig att bli kräsen och kunnig i matlagning!)

Nu är jag mätt och glad och ska snart krypa ner i sängen och sova... ska bara betala lite räkningar och sånt först! Lägga upp ekonomin för månaden... vill få råd med lite massage och annat skönhetsfix, hoppas pengarna räcker! (vill köpa lite nya kläder med, och skoor, och en väska, bla bla, listan kan bli hur lång som helst haha^^)
Tog med mig en orkidee hem också från mamma. Hon har tagit hand om min hittills eftersom jag varit osäker på om jag kommer hålla den vid liv... jag troor de, så a jag ger de ett försök! Orkidee e en av mina favoritblommor! Tillsammans med liljekonvalj och syren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0