HEMLIGHETER

Har inte varit så bra med bloggen på senaste... beror väl mest på att jag jobbat mycket och så... är på gång med lite hemliga projekt med (hihi) som ni får veta mer om i framtiden! Jag har det i alla fall bra och har mycket att göra! Kan inte skriva om allt på bloggen you knoow...
Under morgondagen kan jag i alla fall säga att jag ska iväg på hemligt projekt, sen på kvälle ska faktiskt jag ha en liten gathering för att kolla på kvalet i Eurovision song contest! "Haha jag som inte ens gillar tävlingen??" kanske ni tänker? Neej jag är inget fan av ESC men de 2 senaste åren har de i den svenska tävlingen levererats en del bra pop som jag inte kan bortse ifrån. Det verkar vara ett popfyllt ESC detta år så jag tänkte ge tävlingen en andra chans! Vi får se vart de ger^^ Sen e de klart att jag känner för att stötta team Sweden i år då jag blev inblandad i melodifestivalen-karusellen när jag var med i Eric Saades video till vinnarlåten. Han verkar va en riktig hard worker och jätteduktig artist, så jag hoppas såklart det går bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0