KU KVÄLL

Heej!

Har jobbat ikväll, vi var och lagade mat på KU - alltid trevligt att vara där och träffa alla underbara ungdomar! Blev lite uppmuntrad att fortsätta blogga också... ska försöka ge de en chans, haha, jag gillar ju å skriva å så...

Nu e jag hemma hos mamma i alla fall, ska gå och sova nuu typ, så jag orkar upp imorgon och ska träna lite å så. Min mamma har ju en crosstrainer och de e ett bra sätt för mig å träna. Sen blir bastu och lite frisyrfunderingar... Vad tycker du att jag ska göra med mitt hår??

Många röstar ju på page... men jag tror inte jag e riktigt redo för de ännu. Men jaaa you never know!
Kanske postar lite ideer under morgondagen eller någe...

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0