LET GO

En insikt jag fått från den gågna veckan är att jag tror jag behöver sluta vara rädd för att göra bort mig, och låta den rädslan styra mig till den graden att jag låter bli att testa nya saker. Jag puttades in i en idée jag inte riktigt trodde på. Jag testade, jag segrade inte - men kanske var det precis vad jag gjorde ändå? För i och med detta kommer jag tvingas till att utmana mig själv på ett nytt sätt och på riktigt lära mig att backa upp mig själv och helt lita på min självmedvetenhet och stay focused även när det blåser. Jag har jobbat så hårt på att undvika stormen - när jag egentligen bara behöver veta hur jag ska bete mig när det stormar...

Man lär hela livet, right?
Jag är glad över att jag hunnit såhär långt redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0