CHRISTIAN WALZ

Åh jag älskar att återupptäcka musik! Idag när jag satt på pendeln och verkligen inte hade någon musik jag kände för att lyssna på och sappade omkring i  mitt mediebibliotek hittade jag plötsligt Christian Walz - hur länge sen var de inte sen jag lyssnade på honom??

Han e ju bara heeeelt underbar och fantastisk!
Få artister jag blir så hänförd av och beundrar så mycke... så extremt talangfull, har varit helt tokförtjust i honom sen jag var typ 16... Skulle gärna visat någon gammal bild från någon av gångerna jag varit på nån spelning och varit helt starstruck men tyvääärr så e min  lilla minipc helt tom och har inga gamla bilder på sig... men ni får se nån annan gång!

Postar istället en video med en av låtarna jag haft på repeat hela dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0