KILLAR...

Fick en fråga av en Ida som jag tänkte besvara. Alltid kul när ni kommenterar, blir genast inspirerad till att skriva mer!



Hehe jaa jag mailade fakiskt till casting-ansvarige - men jag ska d e f i n i t i v t tänka på detta och rådgöra med mina närmaste, jag skrev att jag håller på med musik och att det är viktigt för mig att det hjälper min karriär istället för att stjälpa den genom orimliga karikatyrer och förlöjligande och vinklande av mig som person. Så är det sån tv som gäller så är det tack men nej tack för min del... vi får se helt enkelt, de verkar seriöst! Sen e de ju inte säkert att jag e den personen de söker ändå... produktionsbolaget har ju säkert en bild av vad dom vill ha för det ultimata programet! Kul oavsett!

Haha jaa... delvis har jag nog inte kille för att jag inte vill ha en kille eller har velat ha en kille på ett tag. Jag jobbar väldigt mycket och prioriterar min karriär och mina vänner framför att träffa en partner att dela mitt liv med. Delvis är det nog för att jag för stunden inte träffar så många intressanta människor (många intressanta, men inte på ett kärleks-flirt-partner-plan, utan bara vänskapligt intressanta människor!)

Tack så mycke för komplimangen! Men jag tror inte alls jag är någon perfekt flickvän... när jag väl vill satsa på ett förhållande så försöker jag såklart, men jag jobbar mycke, har mycket i mitt liv som vill få min fokus, jag kan säkert vara en knepig person att förstå sig på rent privat. Jag har mitt personliga kaos precis som alla andra, även om det kanske inte är så jättetydligt i bloggen.

Jag är lite reserverad med att skriva om andra i min blogg, brukar oftast fråga dom innan eller i alla fall vara säker på att dom inte har något emot att vara med. Mina tidigare pojkvänner har haft många fina egenskaper, men såklart många egenskaper och personlighetsdrag som inte alls funkat med mig - annars skulle det ju inte tagit slut right? Haha- vill inte hänga ut någon av dom här, men sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag i nuläget tror att om Någon ska kunna fånga mitt intresse på den romantiska fronten behöver personen vara ambitiös, attraktiv, ha många åsikter och dessutom åsikter som inte skär sig med mina (jag tycker och tänker mycke, de kan va svårt??) allmänbildad, ha visioner i livet och gärna dela något av mina estetiska intressen. Han måste ge mig space och vara en intressant person. Vara öppensinnad och ödmjuk. Jag är ett stort fan av rak kommunikation och har inget intresse av eller tid för att play games... då tappar jag intresset direkt. Jag har ingen typ av utseende jag jämt faller för, men killen måste ha en genomtänkt stil som känns som han, och bry sig om sitt utseende. Tex ha bra, ren fräsh hy, genomtänkt frisyr, tränad (han behöver inte vara värsta träningstypen eller så, men liksom fräsh och hälsosam!).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du och D var väldigt fina ihop - ville bara säga det! :)

/Jenny

2011-11-22 @ 22:35:02
URL: http://spirelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0