LJUSTERAPI

Har suttit inne hela dagen idag. Varit hemma från jobbet och mest suttit här och segat... sjukt illa det här med mögelallergin. Har ju läger igen om någon vecka... vad ska jag göra? Jag kan ju knappast komma på de... hmm...

Tittade ut och insåg att det inte varit något direkt ljus alls idag... brukar inte bli så jättepåverkad av höstmörkret men just nu känns de helt överväldigande. Kikade omkring på nätet och har bokat en ljusterapi-tid imorgon vid lunch!

Hoppas verkligen de kan vara något... inne på Birger jarls gatan i stan, hoppas de kan hjälpa mig på något vis. Att få lite mer ork och glädje... ska skriva om det imorgon efter jag vart där så får ni veta hur de va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0