TVPROGRAM?

Sitter uttråkad och förkyld (eller ja, troligen allergireaktion då meen känslan e ju same same kind of...) hemma hos min mamma, så dimper två likadana maila ner i epost-lådan. Dom vill att jag ska söka till ett dejtingprogram...
Tror verkligen inte de är min grej, haha, vet inte om jag är en tv-serie-tjej, men de låter ändå spännande^^ Ser dock inte på sånna här serier för jag oftast tycker allt är så vinklat och överdrivet... men kanske värt att maila och få veta mer?

Va tror du, låter de som min grej?^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt kul om du söker :) då får man chansen att se dig på tvn. Men nu undrar jag, varför har du inte kille?? Du verkar vara den perfekta flickvännen . Smart, snyggt och às coolt. Har aldrig sätt att du skrivit om nån kille hellet.. Hur har dina killar varit med tanken på att du är kräsen. Kram

2011-11-21 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0