VÄRMEFILT

I onsdags var jag och köpte en värmefilt på Elgiganten! Har väntat med att skriva om den så jag skulle hinna testa den innan... Det är en från OBH nordica, har flera hårfixar-apparater från dom som jag är nöjd med så jag tänkte why-not-testa deras värmefilt!

Den är inte supersnabb på att värma upp sig, men den sprider en härlig skön värme som är alldeles lagom. Den har två olika nivåer och hittils har jag bara testat den starkaste. Jag är frusen och lägenheten är ganska kall... dessutom går den att tvätta!! Stort plus!

De e ju ingen mysfilt liksom och inte tänkt som de heller, den ser ut och känns mest som en supertunn bäddmadrass, liksom lite hård...

Jag är i alla fall huur nöjd som helt än så länge. Den kostade 500:- och för er som också lätt blir frusna kan jag verrkligen rekomendera den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0