B DAY

Heej!
Igår fyllde jag 24 och jag hade en jättehärlig dag, överröst med gratulationer och presenter! Jag jobbade typ hela dagen men hade ändå tid att ta en liten fika med mina vänner. Familjen grattade mig på morgonen med tårta och presenter, och jobbet var väldigt härligt och roligt!
Blommor, mums-mums, Zumba fitness (som jag testade imorshe och gooood va jag svettades!!) the sims leva livet och pets, som jag ska försöka installera nu innan jag åker till jobbet, presentkort på HM och så filmen Water for elephants!

Känner mig jätteglad, tror jag kommer ha en underbar vecka! (jag brukar alltid säga att man fyller år i en vecka, ni vet så man verkligen hinner celebrera sin födelse!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0