BÄTTRE

Jag mår bättre idag faktiskt... på flera vis. I alla fall just nu... det är att överdriva att säga att jag känner mig frisk, men det går åt rätt håll i alla fall...

Satt ute igår en stund, vilken vacker höstdag det var! Läste lite på baksidan, Esters bok i Bibeln blev de. Jag är inte jättebevandrad i Bibeln, men de e ganska bra böcker, jag gillar att fiffilura och fundera så jag gillar den och har inte så svårt att förstå den. Ibland e de tankenötter men hey, you know me - I like that (: Sen e de coolt att va allmänbildad. Dessutom jobbar jag inom kyrkan = ännu viktigare att kunna sina texter!
Det var ganska varmt ute med, satt i bara mjukisdress. Jättehärligt! Cool bibel jag har va btw? Fick den av min chef de e den nya för året. Lite pocket-feeling med gummiaktig utsida. Ni kan få se inne i den vid ett annat tillfälle, massa kladd, anteckningssidor, filmtips, låttips, the amazing-quicklist som e en slags uppslagsdel i serie-stil, kändiscitat you name it! Dehär e en bibel on the go!

Nu ska det bli "frukost" tror jag bestämt. Jag gissar te, proviva och turkisk youghurt med hallon - mmm!

Hoppas du får en underbar dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0