EROTIKMÄSSAN

Fick ett mail idag där det var några som frågade om jag ville jobba som modell på erotik-mässan... va svåårt visst?? Tror jag måste tacka nej, men de e ju verkligen svårt sånt här...

Jag gillar erotik, dvs sexiness - jag tycker de e viktigt att få uttrycka sin sexualitet och att få vara sexuell. (sen jag menaar... jag jobbar med kommersiell musik, hur sexigt är inte de??) och även om jag inte är så bevandrad alls inom allt de här med erotisk film och s k leksaker osv så är jag verkligen av den åsikten att alla människor får göra vad dom vill så länge dom och alla inblandade är glada, nöjda och finner njutning.

Samtidigt som jag känner mig lite rädd om min image och vill inte ge fel signaler till tex. mina ungdomar jag jobbar med. Jag försöker att inte göra någonting som jag inte kan visa och säga till alla. Det är farligt med hemligheter när man jobbar inom media... historien visar på att eeeh - allt kommer fram! Förr eller senare hittar Expressen de och då ska man inte sitta där och skämmas allt för mycke!

Tror jag måste tacka nej visst? De känns som en kul galen grej men nej de e nog inte min grej... kanske ska gå och besöka mässan en dag dock så jag får se vad de e, blev lite nyfiken när jag fick mailet^^ 26-30 oktober för er med rätt ålder som är nyfikna. Har ingen aaaning om vad som bjuds men jag kan rapportera till bloggen OM jag skulle komma iväg^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0