GOING TO OSLO

Heej folket!
När jag vaknade imorshe mådde jag helvisset - huvudvärk, skum i magen och ont lite över allt. Har spenderat dagen främst framför tvn, vilat, ätit frukt osv för att få i mig massa näring. Har tagit lite enchinagard och saltvattens-nässpray. Mår faktiskt mycket bättre nu!

Till helgen hade jag planerat Vampire diaries maraton, men dessvärre måste det nu ställas in för jag ska till Oslo, yeey! Har aldrig varit i Oslo förut, så de ska bli spännande att åka dit! Ska spela in lite musik, kul va??
Det kommer nog bli en jättehärlig helg. En liten quick getaway från mitt 9 to 5 life - precis vad jag behöver :)
Har mailat stället där jag ska bo och hörde om wifi ingår, då ska jag ta med mig min minipc så jag kan blogga lite (om jag får tid vill säga...)

Vad ska du göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0