GRILLA MARSHMALLOWS

Hej!
Va dålig jag har varit på att uppdatera idag inser jag... har faktiskt varit utanför dörren idag kan ni tänka er? Känner mig inte helt frisk ännu, men de va härligt att komma ut på en liten tripp. Jag och mamma åkte iväg till en porslinsoutfit, köpte lite smått och gott från Iittala, jag gillar deras stuffie (:

Nu ska jag grilla marshmallows tänkte jag - gott va?
På med mysstövlarna och ut på altanen, hihi, fördelen med elgrill, bara plug-in and play... eller ja, grilla då!
Annars har jag vilat idag, blev så trött när jag hade varit ute lite... spelat sims, tittat på LOST. Haft en over all ganska skön dag... vad har du gjort?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0