HELT SLUT

Wöö... e heelt slut, sry folks för sämst update idag!

Kyrkan på facebook-seminariet var i alla fall huur kul som helst, de va jättegivande, känner mig mycke säkrare ute på internet nu, det kom bland annat en juriststudent och redde ut lite begrepp och lagar att förhålla sig till när man yttrar sig i sociala medier, tex facebook, twitter och bloggar... jätteintressant verkligen!

Jag skulle gärna jobba mer med detta faktiskt, hann snacka en jättesnabbis med min chef när jag kom tillbaka till jobbet, om att jag verkligen känner mig nyfiken och intresserad och skulle vilja ha mer tid i min tjänst till att pyssla med sånt här. Vi får se vad som händer - intressant är det iaf!

Nu är det full planering inför helgen... kommer inte besöka min sångpedagog imorgon tyväääärr eftersom jag fortfarande är rosslig och hostig i halsen... synd! Aja nu ska jag i alla fall iväg och BASTA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0