IS FOUNDATION STUFF

För ett tag sen beställde jag lite stuffie från IS Foundation. Visade en reklamfilm från dom för någon vecka sen, minns ni? Guess what de har kommit nu! En vattenflaska och ett linne jag tänkte ha när jag idrottar, take a look:
Visst e de söta??
Om ni undrar vad en välgörenhetsorganisation har att göra med vampyrer så är det förmodligen för att Ian Somerhalder som har startat stiftelsen spelar i The vampire diaries. Jag tyckte de passade mig eftersom jag gillar både vampyrer och välgörenhet!

Så nu kan jag vara välgörenhetig, vampyrig och snygg när jag tränar, yeey! (ska ta kort nån gång när jag har de på mig så kan ni se bättre!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0