JAG FLYTTAR

Justeeee - de har varit så mycke så jag inte ens hunnit meddela er:
JAG SKA FLYTTA! "Söder om söder" brukar man kalla de tror jag? Ska bli kul att lära känna en ny stadsdel i alla fall... flyttar faktiskt... IMORGON! Snabba bud? Yee...

Hihi - de kommer bli awesome, hoppas min roomie och bästa vän (en av mina bästa vänner) kommer stå ut med mig när jag är en stressad perfektionistisk bitch! (haha kanske skulle låta henne gästblogga nån gång, mohaha, blotta mina negativa sidor, tss - skulle de va intressant attt läsa?? Ska nog be henne göra de efter nån månad vi bott tillsammans... blogginlägget ska få heta "hemma-sanningen om IAMJESSICA")



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0