JOKE OR NOT?

Letade efter något helt annat men kom över den här videon...
Jag gillar Britney som artist, hennes hits är verkligen fantastiska och jag håller med Gaga i hennes tal om att musikindustrin inte varit densamma utan henne. När tributen börjar känner jag mig förväntansfull - men vid slutet av den lämnas jag med frågan "Var det ett skämt eller inte?"

Det som får mig tveksam är den dåliga remixen av låtar. Hon har väldigt många fler hits och i en tribute borde några till av de större hitsen fått plats. Sedan är Britney känd för hennes dans, dansen i dessa framträdanden var kärlekslösa och ganska dåliga i jämförelse med vad hon åstakommit i sin artistkarriär. Sen förlorar hitsen sin känsla pga den dåliga remixen...

Så jag blir lite såhär... var det ett skämt eller inte? Vad tror du?? Om det var ett skämt var det grovt elakt och Britney VAR VERKLIGEN EN VÄRLDSARTIST och än idag har hon några av de bästa pop-hitsen och hennes bidrag till modern kommersiell musik är icke att underskatta! Var det inte ett skämt tycker jag hon förtjänar en BÄTTRE tribute!

Jag har följt henne som artist sen hon släppte Baby one more time - Imma tell you, jag blev inte förtjust... men de va gulligt att se Brit så glad och go på scenen, hon e ett sweetheart 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0