JUSTE OSLO

Ojj sorry folket jag har visst glömt berätta för er om hur de va i Oslo??
Va virrig jag ee... ni får påminna mig^^

De va iaf jättebra! Jag och Stefan jobbade på med våra låtar, de ska bli jättekul att höra dom sen, de känns som att de blev väldigt bra. De två låtarna vi spelat in nu är, enligt mig, bra såklart, de e ju jag som gjort de delvis haha^^ De är plain bra pop, vet inte annars hur jag ska beskriva de - vet att de förmodligen låter som mycke annat man hör på radio och så, men jag lämnar jämföranden till er, får väl veta med tiden vad vår musik beskrivs som och liknas vid. De känns iaf super, vi har redan lite nya ideer på iaf två låtar, bland annat en ballad som ska få visa mitt vocal range lite mer än vad dessa låtar gör...
På lördagskvällen var det också inflyttningsfest. Var lite oroad med tanke på språket, men de gick bra, blev riktigt vass på norska visst? (eller...?) Oslo är en trevlig stad, liknande Stockholm, lite mindre. Over all same same- även om Stockholm är mitt hjärtas stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0