JUSTIN TIMBERLAKE MOVIES

Som vi alla vet är Justin Timberlake min blivande man och far till mina barn - det är klart jag måste supporta honom och se alla hans filmer! 

Jag ligger verkligen efter på den fronten. När jag var yngre och nykär var jag jättesnabb på att kolla in nya låtar, album, videos och filmer. Nu är jag så seg så jag nästan skäms, skulle definitivt fått skäll av mitt 15 åriga jag^^ Jag har inte sett varken The social network, Friends with benefits eller Bad teacher. Kanske vore något att önska mig i födelsedagspresent?? Massa film-tittande!

Han spelar i en film som heter IN TIME som verkar verkligen... ruuuuggigt bra, riktigt min typ av film! Bra action with a psychological twist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0