KAN JAG FÅ DEN?

Insåg idag att jag behöver nya kläder...
jag har ju massa kläder, men hmm jag tror jag behöver få nya kläder, dvs lite ny stil. Jag behåller mina favoriter och ger vidare resten, för att kunna få rum med nytt... jag behöver ransaka min stil tror jag, känner att färre och färre saker i min garderob känns lockande. De e jättefina och jättebra men jag känner inte att jag vill ha de på mig...

Så vill jag inte ge vidare de bara för jag tänker att de e så fina och jag vill ha de... men jag kan inte behålla något bara för att jag inte vill slänga de. Nej - nu är det dags att rensa. Ska väl försöka börja lite redan nu, får se hur länge orken räcker dock, känner mig faktiskt ganska krasslig... öh- tråkigt!

På inköpslistan står bland annat nya jeans från Miss sixty och lite nya linnen med en annan stil än vad jag haft förut! Tex. denna - VART HITTAR MAN ETT LINNE MED SÅN HÄR RINGNING?? KAN JAG FÅ DE??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0