LUGG

Nu har jag klippt lugg... känns bra och snyggt faktiskt, men yee jag tror jag föredrar min snelugg, ni vet som jag brukar ha? Får se hur länge denna lugg stannar...

Sen e jag back to helblont, i alla fall nästan. Det som var brunt är lite skum mellanfärg, typ... gulaktig? Ni kan säkert föreställa er - de brukar bli så när brunt ska bli vitblont... tänkte färga igen om någon vecka då jag har tid, då blir de säkert blont igen!

... men vet ni jag saknar nästan mitt bruna redan? Tog jag fel beslut? Min hudfärg gjorde sig så bra med de bruna... har ju hyffsat mörka ögon och mörkt smink och mörka ögonbryn - jag tyckte de såg bra ut!

Får väl se - fortsätter mina cravings så kanske jag blir lite brunett igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0