ÖGONBRYN

För några veckor sen köpte jag en ögonbrynapenna för första gången i mitt liv (!!) Jag e ganska seg med allt sånt här... under 2011 har jag börjat med både foundation och ögonbrynspenna. Tänk att jag idag har foundation och smink på kinderna, typ varje dag! Har itne foundation på hela ansiktet, känns onödigt på typ pannan å de, men still en bit på vägen hehe (inte för att de e någon brådska med sånna här grejer, de kommer ju när de kommer liksom)

Mina ögonbryn är ju ganska mörka som ni säkert ser på bilder osv. De e min naturliga ögonbrynsfärg så jag har alltid bara känt att de känns onödigt med ögonbrynspenna... men de e ju lite ojämna å så, som dom flestas är antar jag, så de blir verkligen ännu snyggare när jag förstärker dom!

Anyway, jag har kommit på att jag har en stor förebild när det gäller ögonbryn!
Bruden med dom lätt snyggaste mest perfekta ögonbryn jag någonsin sett är enligt mig Nina Dobrev som spelar Elena i Vampire diaries! I mean look at her! Look at them!
För att del look at her, man blir ju helt lesbisk när man ser henne så vacker??
Hennes ögonbryn inspirerar mig att fixa mina egna bryn. Måla och noppa - hur kan jag någonsin glömma lägga fokus på ögonbrynen när de e uppenbart att dom verkligen hjälper hela ansiktets struktur!

Btw översta bilden i tröjan Måste jag göra nån gång i mitt liv, superbra bild på typ alla vis. Fotograf som vill fota en sån bild med mig?? 



Kommentarer
Postat av: Majken

Vad tycker du om dagens skönhetsideal? Påverkad du mycket av det? Vad skulle du vilja ändra på? Vad tycker du om att väldigt många faktiskt påverkas av det?

2011-10-06 @ 16:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0