RENSAT KLÄDER!

Nu har jag rensat bland mina kläder så mycke jag bara orkade... blev kanske inte jättemycke, måste ta de lugnt inför morgondagen (hosta go away NOW!) Nån som har något bra tips på hur man blir av med rethosta? Jag äter redan bra med vitaminer och allt som kroppen behöver för att maxa imunförsvaret, tar det lugnt, vilar, dricker citronvatten, massamassa te. Vad mer? (säg inte glass eller något nu, jag letar efter botemedel inte smärtlindring, jag gillar inte ens glass + de ger slem i halsen...)

Jag passade btw på att testa mitt linne jag fick hem igår - tjusigt va? 
Jag kommer va så superfresh när jag tränar, yeey!
Nää nu ska jag återgå till soffan och The vampire diaries...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0