RENSAT

Vilken dag!
Först va jag på stan med en vän, hittade bland annat ett par nya jeans från Miss sixty - ahh de e jättesnygga! De känns verkligen som att dom som gör modellerna har en avjutning av mig och tänker "nu gör vi jeans exakt efter den här kroppen!" Uuuunderbart!

Ni ska få se så snart jag förevigat de, de va mörka så jag la de i tvätten så fort jag kom hem. De brukar va ganska mycke överflödig färg som inte e så superbra för huden och kroppen, så jag tvättar alltid mina jeans och andra, främst mörka, kläder innan jag använder dom...

Sedan har jag varit och handlat med mamma, bland annat en micro, ny locktång, massa basvaror till lägenheten tex. te, couscous, ris, toapapper osv. Sen har jag försökt att inte glömma något av allt jag ska ha med mig... schampo, locktänger, alla kläder osv. Har som sagt rensat massa i garderoberna, men tro mig de e fortfarande mycke... 
Borde kanske vilat idag egentligen, hostar ganska mycke, ställde inte sångpedagogen... borde vilat, men jaa var ju inte förberedd på att flytta så de fanns ingen direkt tid till att göra de nån annan gång...

Morgondagen kommer jag svettas och slita med flytten, men jag ska försöka uppdatera lite ändåå såklart  Nu ska jag försöka sova nåra timmar iaf... hoppas ni har en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0