TACK

I söndags var det tacksägelsedagen, och jag har såklart funderat en del på vad jag är tacksam över i mitt liv. Och jag måste säga... att desto mer jag tänker på de, desto mer tacksam är jag.

Jag är tacksam över allt som hänt mig i mitt liv... även de dåliga sakerna. Allt jag upplevt har format mig till den jag är, och även om jag har mina brister och dåliga sidor, så är jag så otroligt glad och stolt över den jag är. Jag älskar mig själv och jag är den personen jag vill vara - och jag vet att allt jag fått uppleva på något vis bidragit till det. För varje dag som går blir jag mer och mer orädd. Jag vill verkligen leva mitt liv, varje dag! Jag är så tacksam över alla människor jag får möta, snälla, arga, ledsna, glada - mest är jag såklart tacksam över de personer jag tycker om, som är snälla och som låter mig vara en del i deras liv. Liten eller stor, betydelsefull eller inte, bara på något vis. Jag känner mig välsignad...

Vad är du tacksam för?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0