TULLEN

Idag kan man läsa på Aftonbladets hemsida att Snoop fastnade i tullen i Norge. Faktum är att nästan samma sak hände mig, tyvärr inte för att jag hade för mycke pengar, som det påstås vara i Snoops fall^^

Jag flyger ju väldigt sällan, men måste säga att jag var lite förvånad över hur mycke strängare det var på Oslos flygplats. Sverige var ju väldigt chill over all - Oslo hade lite mer disciplin och ordning. Vet faktiskt inte varför jag fastande i säkerhetskontrollen, men efter att jag fått ta av mig skorna och en säkerhetsvakt muddrat mig och konstaterat att jag inte gömde vapen, bomber, knark eller annat olagligt mellan mina bröst eller i skarven mellan strumpa och leggins fick jag trots att gå vidare - haha visste inte om jag skulle skratta eller tycka de va jobbigt, kände mig som värsta skummisen när alla andra gick igenom helt utan problem. TUR och tack för att jag valde snortighta kläder just den dagen så jag slapp ta av mig tjocktröjan eller någe, tss^^ En lite märklig upplevelse, men de kunde vart värre. Hemma i säkerhet är jag iaf nu!

Jag har haft en jättehärlig bra födelsedag hittils, är på jobbet så jag ska inte skriva mer nu, men imorgon ska jag visa er vad jag har fått för presenter och skriva mer om min dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Jessica :) hoppas du hade en kanon bra dag :)

2011-10-19 @ 11:20:42
Postat av: Anonym

Av Bella :)

2011-10-19 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0