ADAMS-RAY

Haha idag har jag skitit i allt, inte tränat, knappt duschat (???) och bara frossat i Adams-ray musik! Det är ju skandal att jag inte riktigt lyssnat in mig på hans soloalbum tidigare... tonårs-Jessica skulle slå mig!

Igår när jag satt på tåget hem från stan så zappade jag omkring bland musiken på min telefon, letandes efter något jag inte lyssnat på på länge-  och hittade Snook. Ah va bra som va asså...helt legendariska! Jag är ju inte mycke för svensk-pop, och står fast vid att jag gillar Adams-ray bättre som rappare, men han e fortfarande bra som soloakt med!
Härlig nostalgitripp faktiskt... såg att han spelar på grönan imorgon också, som i ett trollslag. De måste man väl gå på? Får se om han har kvar magin. De fanns en tid då jag tyckte han va så löjligt snygg så jag blev fånig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0