BILDER - VINDEN 1

Hinner aldrig skriva rusar jämt, haha sry! Är på språng och ska in till stan, springa lite ärenden och sedan till min nya sångpedagog! Hoppas verkligen hon är så bra som hon verkar... hon har varit verksam i 45 år och verkar lite sträng - tror de kommer göra mig susen!

Oavsett - här är några bilder från en vind vi plåtade på. Dom e helt oretuchade - eller nää höjde kontrasten med tyyp... 10%. De flesta fotografer vill ju inte ge ut oretuchade men denna är så supersnäll så han låter mig lägga upp lite hej vilt här på bloggen - jag menar de e ju bra direkt från kameran no need to retuchera tycker jag! De e ju inte som att de ska tryckas i nån tidning eller någe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0