...

... mår illa, har ont i huvudet, är på väg till jobbet snart. Hoppas jag mår bättre snart??

Nästan alla har haft en släng av höstförkylning av den rediga hemma-från-jobbet-sorten förutom jag. Jag har ju ett ganska bra imunförsvar om man jämför med tidigare (har ju så mycke magproblem, mitt imunförsvar brukade va helt kaputt, ända tills jag slutade gymnasiet och äntligen kunde anpassa mitt liv bättre, både med sovtider, kost, träning osv)

Kände redan i helgen att de va på gång, men jag tänker att om de inte blir bättre går jag hem från jobbat halvdag idag och typ bara har ansiktsbad, mediterar, äter riktigt bra så jag får i mig allt min kropp behöver för att må prima - så vänder de säkert snabbare! :)
Vad ska du göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0