GOD NATT

Heej folks,
idag har jag jobbat mest hela dagen... försov mig dessutom imorshe så jag har inte hunnit skriva något... sjöng på gudstjänsten ikväll och fick jättepositiv feedback - de va lite extra kul eftersom jag sjöng på svenska och gör nästan aldrig de... har funderat nästan hela kvällen på bra svensktextade låtar jag kan sjunga i framtiden på gudstjänster. De e lättare för alla att förstå, modersmålet är speciellt liksom...

Föresten så ska jag börja gå hos sångpedagog igen! De va typ 4 år sen jag sist va hos en såå de kan va kul å testa tänkte jag! Få lite tips och ideer för att kunna utveckla min röst ännu mer... detta är en klassiskt skolad dam så vi får väl se hur vi kommer överens, men jag tror de lät bra. Hoppas hon e lite lagom sträng så jag verkligen anstränger mig att utvecklas!

Imorgon är också en lång dag med massa jobb - ska dessutom iväg på en plåtning! De e samma fotograf som bl a har plåtat detta med mig förut. Han brukar skicka med bilderna på en cd hem direkt sååå ni får förmodligen se dom redan imorgonkväll, yeey!

Men ah - nu e de nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0