HELGEN

Heej!
Va jag har varit ute och rännit i helgen, sköönt! Har andats bra med stads-luft^^ I fredags var jag och Florence på Vimmel som ligger vid Odenplan. De va inte så mycke folk men ändå precis vad vi sökte. Ett lugnt loungit ställe där man kan sitta och prata utan att behöva skrika!
Igår möttej ag upp några vänner och gick till bl a Marie Laveau som ligger vid Mariatorget. Sedan gick vi till något annat ställe på söder meeen jag minns inte vad det heter nu bara för de. De va väldigt trevligt iaf, I had a good time!

De blev en lugn kväll och jag åkte hem med näst sista tåget... har sovit lääänge idag, så de kommer bli en utmaning att vända tillbaka dygnet...

Hela helgen har jag lagat massa falafel, asså I love it! Jag gillar att steka dom i olivolja och ha ganska rikligt med citon på dom... mmm så gott så jag nog måste avrunda och laga lite! Ha de så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0