JOBBA JOBBA JOOOBBA

Heej!
Har varit på jobbet hela dagen idag!
Eller... jag var på personalkickin och då åkte vi båt och åt food och gick på medeltidsmuseet!
Jag tyckte medeltidsmuseet var väldigt kul då jag gillar historia, men trist var ju att jag är där nästan varje år så jag vet ju liksom vad som finns? Jag gillar inte båtar så mycke men de va helt ok. Nån båt som heter Prins Carl Philip. Vi åt massa god mat och så - tyvärr inte alls ibs-vänlig så nu har jag ont i magen igen... booo!

Sen på kvällen har vi haft infokväll med konfirmationen, sen fastnade jag i ett möte om sociala medier. Kyrkan behöver verkligen updates inom detta område tycker ni inte??

Allt gick iaf bra!
Nu tänkte jag kika på tv och sovaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0