"KILLKANAL"

Asså jag lackar ur... hittade denna på aftonbladets hemsida:
Så jävla osmart artikel så jag skulle kunna spy rent pricipiellt... VAD ÄR DET FÖR GROTTMANSLIKNANDE MENTALITET? Har samhället inte kommit någonstans vad det gäller manligt och kvinnligt? Åh va förbannad jag blir när det komme sånt här och helt sabbar illutionen om mental utveckling...

Tjejer gillar såpor och män gillar boxning. HUR ILLA ÄR INTE DETTA??
Tror någon på riktigt att det är såhär? Tror någon att intressen är könsrelaterade?

Nu vet jag och förhoppningsvis alla andra att via påverkan och uppväxt så styrs kvinnor och män att odla intressen för olika saker, och det tack vare det är generellt att män och kvinnor gillar olika saker - men snälla rara, att kalla en vetenskaps-kanal för mans-kanal, de känns bara illa på så många plan?

Kunde dom inte ha nöjt sig med "Nu ska vi göra en kanal som kommer visa boxning, historia, vetenskap och speedway (plus annan sport I guess?). Det finns inte i nuläget så bra utbud på detta och vi känner att det finns en efterfrågan av detta" Det räcker, tack.

Skitfattigt och genomskinligt pr-trick,
varsågod nu fick ni vad ni ville, lite uppmärksamhet. Synd att jag av princip inte kommer kunna kolla på kanalen ifall inte den ointelligenta jäveln som kläckte detta uttalande erkänner att det bara var ett pr-knep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0