LÄSARSTATISTIK

Heej folket!
Hoppas de e bra med er! De e bra med mig iaf. Var på stan nästan hela dan igår... de va en härlig shoppingtur vill jag lova, även fast vi inte handlade så jättemycke... skriver mer om den senare!

Jag har min blogg på blogg.se, och där (och säkert på alla andra bloggportaler med) så kan jag se bloggstatistik - dvs hur många olika datorer som besökt min blogg och hur många sidvisningar jag haft. Detta varierar ganska mycket, ibland är det logiskt - när jag inte skriver så mycke så kollar färre. Men just nu är jag förvirrad, de går upp och ner och jag kan inte se något logiskt mönster. Tänkte att det kanske har med innehållet att göra?? Så jag tänkte därför fråga er - vad är det ni vill läsa om??
Jag vet att jag har en ganska onichad blogg, pga attjag själv är så two face, artisteri, musik, film och tv, skönhetstips blandat med elektonik-dravvel. Vad är det ni gillar att läsa om? Vad vill ni att jag skriver mer om? Är det när jag har många bilder ni kommer tillbaka? Videos? VAD är det ni tycker är kul med min blogg och får er att återvända.

De vore fantastiskt ifall ni ville svara, ni kan posta en kommentar, dom godkännes inte utan min tillåtelse och ni kan vara anonyma (de e klart erat id lagras ifall någon skulle skriva något som är emot svensk lag eller någe, men annars bryr jag mig faktiskt i att kika upp er å sånt...)

Please let me know 



Kommentarer
Postat av: marie

hej! är i Los Angeles och skiver blogg. hört att de är mycket olika folk som är inne och läser, så googlade hur man fick fram läsarstatestik. vet du hur man ser de? hittade dej och din blogg när jag googlade på det! :) ha de toppen!! :) tacksam för svar!

2011-12-19 @ 19:13:25
URL: http://marielie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0