NOO? OTROHET

Va in och läste på aftonbladet.se... yuuuup jag har tråkigt? Och såg detta:
NOOOOOO!?
Assåå... jag vet inget om detta meen va inte dom ett bra par? Ni vet, fightade på against all odds när alla tjaffsade om deras åldersskillnad? Trist... jag brukar inte bry mig om sånt här poo, ännu mindre läsa de, men nu när jag har noll för mig om dagarna - what to do?

De får ju en att fundera... nu vet man ju inte om Något man läser på aftonbladet är sant, men anyway så står de typ alltid att folk är otrogna när det tar slut. Kan inte hjälpa att jag börjar fundera - är det såhär?? Alltså att det är vanligt när man börjar glida ifrån varandra, passionen börjar svalna och man egentligen borde göra slut - att den ena är otrogen och att det är det som på riktigt dödar förhållandet? Är det vanligt?

Otrohet för mig är något skitvidrigt och jag skulle verkligen aaaldrig kunna tänka mig att vara otrogen, även om de finns superbra anledningar (tex att förhållandet typ va över och att de inte setts på länge eller liknande). Jag dömer inte andra som e de med sånna här anledningar, jag menar - så länge personerna som är inblandade känner sig rättfärdigade så skiter jag i de, deras deal liksom!

Men jag vet inte - jag har bara en känsla inom mig att de känns bättre för mig att typ... whatever, göra slut på ett jättedåligt vis bara för att slippa otrohetskänslan. Tex smsa personen och "Vi måste prata om det här senare, och jag vet att de e dåligt av mig att skriva det såhär nu, men jag känner inte att vi funkar. Jag vill inte vara tillsammans med dig mer".

De e ju också dåligt liksom... vad tycker DU e minst svinigt??
-Va otrogen och sedan efteråt göra slut på ett värdigt "bra" vis?
-Eller göra slut på ett "dåligt" vis för att då kunna va med någon annan utan att va otrogen, sedan back it up med exet?

Dilemma dehär...
(och ni som inte känner mig och läser detta might think "vänta tills du möter en hottie när du har dåligt förhållande". Alla som känner mig vet att jag blivit testad!? Sry om något eventuellt ex läser - jag har iaf aldrig varit otrogen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0