NOSTALGI

När jag var och kika på Adams-ray igår så sjöng han Längst fram i taxin, mixen av Kommer ifrån ft Adam Tensta, och Inga problem med Petter och Maggio. Gissa om jag blev nostalgisk??

De va typ 4-5 år sen nu då jag hade Snook-feber så det nästan e genant att minnas haha. Jag var en riktig liten skit som sprang omkring på gatorna i stan å letade nördbrillor och gick på breakdance. NAWW... minnen...
Snook på nån sommar-sak i kungsträdgården (misstänker jag?) och dom absolut bästa bilderna på mig från den tiden. Haha var jag inte fotogenisk då eller brydde jag mig bara inte? Tyckte typ de va kul å va slarvig på bild, bara för att avdramatisera ångesten vissa människor känner inför fotografering^^

De va tider de... vill inte ha tillbaka dom men å va bra dom va när dom va! Vi hade kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0